Turnul Eiffel, la Brasov

O schita, am "decupat" padurea in forma turnului Eiffel
Ai mei au iesit la plimbare, mi-au promis ca vor face o multime de poze ca sa am ce prelucra. In asteptare, eu am zacut cu spor, sunt profesionist deja. Poza de mai sus mi-a atras privirea, am schitat Turnul Eiffel pe ea. Mi-am si imaginat o multime de trepte pana sus, doua platforme unde poti opri, fotografia, servi ceva, etc.
Daca vom avea si aeroport...
Salutari si multumiri tuturor celor ce trec pe aici!
Greetings and thanks to all who are passing by!

Comentarii

  1. Very funny idea! A wonderful tower!

    RăspundețiȘtergere
  2. Bună Robert!
    Arată super,pentru un moment am crezut că s-a construit ceva și nu știu!
    Un weekend frumos și sănătate multă îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  3. frumos ti-ai imaginat! un weekend superb iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  4. Hihihi...visezi frumos Robert ! Cine stie, poate odata... :)

    RăspundețiȘtergere
  5. \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
    ///////////////////////////////////////////
    Multe multumiri!
    Thank you very much!
    \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
    ///////////////////////////////////////////

    RăspundețiȘtergere
  6. hi robert,

    very beautiful! and i love the gorgeous colours!

    RăspundețiȘtergere
  7. O alta idee geniala de-ale tale! Imi place mult!
    Numai bine, Robert!

    RăspundețiȘtergere
  8. At first I thought this was a tower, however, as I look more at the photo, it looks more like roads going up the mountain. Great and interesting shot!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare