The Weekend in Black and White

Pentru cei carora le plac si pozele alb-negru: The Weekend in Black and White
Un weekend cat mai placut va doresc!/ Have a nice weekend!
  Salutari si multumiri tuturor celor ce trec pe aici!
La Multi Ani tuturor copiiilor!
Cum hdd-ul a devenit neincapator, am zis sa mai sterg din poze. Imi este greu sa le sterg, nu stiu ce idee imi mai trece prin cap si o poza banala se poate transorma in ceva care sa-mi placa. Pentru prelucrarea pozelor folosesc Picasa si uneori Paint.Net. Imi place Picasa, e foarte usor de folosit.
Pentru mine, prima poza este perfecta(nu trebuie neaparat sa fiti de acord cu mine). Sunt foarte bucuros cand reusesc sa fac ceva care sa-mi placa, ma bucur ca un copil.
 
De mai multe ori am pasat butonul ”Stergeti blogul”, dar nu am dus pana la capat comanda pentruca nu imi gasisem inca o poza sau un desen care sa fie perfect/a pentru mine. Acum m-am hotarat, poza aceasta alb-negru e cea mai cea dintre lucrarile mele.
 
Va doresc numai bine!

Comentarii

  1. I love the treatment you put on this, Robert.
    Blessings!

    RăspundețiȘtergere
  2. Very interesting effect. The tree in stark and sharp contrast to its surroundings.

    Chuck at Apocalypse Now

    RăspundețiȘtergere
  3. Great shot of the tree in monochrome.

    RăspundețiȘtergere
  4. Minunata realizare!
    Un weekend fain iti doresc si multi ani piticilor tai....:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Have a great weekend Robert!
    Greetings Crissi

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi plac ambele variante! :)
    Zi buna sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  7. I like the mystery that follows the composition in B & W!

    RăspundețiȘtergere
  8. Interesting effect, I'll check that out. I prefer the monochrome

    RăspundețiȘtergere
  9. Foarte frumoasa prelucrarea. Delicata, diafana.
    Sa stii ca mi se intampla acelasi lucru. Nu stiu unde sa mai stochez atatea fotografii fiindca si eu descopar frumusetea in unele care initial nu mi-au parut foarte inspirate. Insa cu timpul imi dau seama exact pentru ce le-am facut...care a fost motivul.
    O sambata frumoasa, Robert! La multi ani pentru copiii tai! :)

    RăspundețiȘtergere
  10. The black and white shot is magical. I also like the tree in color but my favorite is the first one.

    RăspundețiȘtergere
  11. Your composition and the soft effect create an almost abstract pattern of textures. Very beautiful!

    RăspundețiȘtergere
  12. A great B&W composition!
    Well done!

    RăspundețiȘtergere
  13. Beautiful shot! I love the softness of the leaves.

    RăspundețiȘtergere
  14. I like the way you draw us to the shapes of the tree trunk.

    RăspundețiȘtergere
  15. Love the dreamy look of the b&w image!

    RăspundețiȘtergere
  16. I love what you did to edit your shot. I use picasa and photoscape for edits.

    RăspundețiȘtergere
  17. I like the soft shades of the tree. :)

    RăspundețiȘtergere
  18. Foarte frumos! Și da, prima mi se pare și mie perfectă ...De multe ori căutăm culoarea, dar în alb și negru descoperi ceva mai mult.

    Cât pentru poze, filme, muzică ...și orice ai mai vrea să stochezi ...un hard extern de un terra și ai spațiu ...să te muți și tu acolo ....nu costă chiar atât de mult ...la vreo 300 de roni ...dacă te interesează (știu asta pentru că un prieten fotograf profesionist și-a cumpărat și e mulțumit :P)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te asigur ca am cateva si nu-mi ajung. Am pozele mele, ale prietenilor, si desenele mele, plus prelucrarile. De multe ori pregateam ceva si a doua zi nu mai gaseam, sau imi schimbam parerea si faceam altceva.
      Eu nu sunt profesionist, poate din cauza am si strans asa de multe poze:)

      Ștergere
  19. so different in color compared to black and white... I kind of prefer the softness of the monochrome... both are lovely however.

    RăspundețiȘtergere
  20. =====================================
    =====================================
    Va multumesc si va doresc numai bine!
    Thank you very much!
    =====================================
    =====================================

    RăspundețiȘtergere
  21. Minunat!

    Sănătate îți doresc, Robert!

    RăspundețiȘtergere
  22. Expresive foto, inså sunt in ceatzå... am intzeles cå fiind asa perfectå fotografia ai de gand så stergi acest blog? si noi unde så te mai gåsim? si cu si fårå multzumiri noi vrem o continuare, altfel luåm exemplul turcilor si facem aici pe blog grevå :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pana la urma nu cred ca il sterg, am multe desene si o parte sunt prezentate aici. Am multi vizitatori din strainatate, poate pana la urma gasesc pe cineva sa ma ajute sa-mi conturez ideile mai bine. Fotografia este perfecta pentru mine, este facuta intr-un loc accesibil oricui si asta a contat mult in alegerea ei.
      Iti doresc numai bine!

      Ștergere
  23. in cazul de fata, prefer fotografia colorata... este mult mai calda.
    O saptamana placuta iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  24. Te salut, man! Bucurie sa te revad si sa-ti revad pozele minunate.
    Toate cele bune.

    RăspundețiȘtergere
  25. Bardzo ciekawie i ładnie wygląda pierwsze zdjecie. Pozdrawiam.
    Foarte interesant și arată frumos prima fotografie. A ta.

    RăspundețiȘtergere
  26. Un très bel aboutissement... j'aime cette merveilleuse photo.
    gros bisous et merci pour votre gentil message, cela me touche beacoup.

    RăspundețiȘtergere
  27. Bună Robert!
    O seară frumoasă și o duminică liniștită îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  28. Black - and white - is beautiful ;)

    RăspundețiȘtergere
  29. =========================
    La revedere!
    =========================
    =========================

    RăspundețiȘtergere
  30. interesant efectul! Referitor la fotografii bune, stii cum se spune perseverenta e mama perfectiunii. Fiecare fotografie este un pas spre o alta fotografie mai buna. La revedere si multa bafta!

    RăspundețiȘtergere
  31. Imi plac ambele fotografii.Sanatate Robert.

    RăspundețiȘtergere
  32. Buna dimineata, Robert.
    Mereu m-am gandit daca revii si am tot privit la pozitia ta in blogroll-ul meu.... Azi s-a intamplat sa observ o miscare dar nu stiu daca chiar ai revenit...Am citit articolul care e profund si ar trebui sa dea de gandit. De aceea cred ca l-ai si scris.
    N-am stiut unde sa-ti las un gand si m-am gandit ca aici e bine. Sa ai zile senine! Sanatate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna dimineata, Elly!
      Ma gandesc ca sunt lucruri importante pe care le ignoram. Poti opri oamenii din rutina lor? Faptul ca stai pe trecerea de pietoni te face imun la masini?
      Imi multumesc de urari, sa sti ca imi este foarte rau si nu stiu ce sa mai fac.
      Sper ca tu sa fi bine, sa fi fericita!

      Ștergere
    2. Draga Robert, imi pare tare rau ca sanatatea nu iti este buna. M-am gandit ca acesta este motivul absentei...dar parca totusi speram sa fie altul, ceva mai usor. Ma rog sa iti fie mai bine, e singurul lucru pe care as putea sa il fac. Iti multumesc pentru gandul bun lasat la fotografia cu acel gandacel auriu. Am si eu o multime de treburi si nu am ajuns sa il vad decat azi. Azi de abia acum am ajuns pe blog. Despre fericire eu nu mai vorbesc. Macar sanatoasa sa fiu, aste e ceea ce imi doresc.
      Toate gandurile mele bune se indreapta spre tine. Sa ai o seara buna!

      Ștergere
  33. Buna Robert .Apreciez vizitele tale pe site-ul Insula Ekklesia.
    Am vrut sa iti las un comentariu la tema copiii abonadonati din Romania si situatia grea chiar fara cuvinte actuala din Romania.
    Doresc sa iti dau o veste buna :)
    Baiatul de la casa de copii Iulian a terminat cu bine scoala si o familie din Austria il va ajuta sa inceapa un viitor acolo.
    Fii binecuvantat tu si toata casa ta.
    Salutari copilasilor tai dragi si sotioarei tale.

    RăspundețiȘtergere
  34. I'ld really like to be able to read you...

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare