Privire acra

Schita rapida
Salutari si multumiri celor ce trec pe aici!

Comentarii

  1. Răspunsuri
    1. Hi Robert, thanks for pointing out my smiley's on my blog. I am left-handed so do a left-handed smiley (:

      Ștergere
  2. Bună Robert!
    Este superb desenul!
    O zi frumoasă și liniștită îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  3. Un desen de genul l-as pune in bucatarie.:D
    Rapid si excelenta alegerea de culori, te bine dispun!
    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)Numai la asta nu m-am gandit:). E drept ca nici nu circul prin bucatarie prea mult:)
      Multumesc Xaara!

      Ștergere
  4. Doar o grimasă am avut, încercând să intuiesc.
    De bună seamă, "acreala" nu la culori duce.
    Îţi mulţumesc pentru idee, Robert.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nici nu fac diferenta intre acru si amar:)
      Esti binevenit Max!

      Ștergere
  5. Originala ideea si superba realizarea!
    Foarte frumos!
    O seara buna, Robert!

    RăspundețiȘtergere
  6. Te refresh-uiesti instant cand privesti desenul! :)
    Seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E bun pentru cei ce canta la trompeta:)
      Multumesc Diverse!

      Ștergere
  7. Pomysłowy i ładny w kolorach . Pozdrawiam cieplutko.
    Un. Ingenioasă și destul de în culori Salutari calde.

    RăspundețiȘtergere
  8. hahaha...cand am citit titlul, m-am "infiorat" ! Cand am vazut desenul m-am inseninat !
    O seara linistita, Robert!

    RăspundețiȘtergere
  9. :)) excelenta "metafora" :)
    gânduri bune! sa ai o zi faina!

    RăspundețiȘtergere
  10. Delicious composition with exquisite tones, delicious eye - lemon.

    RăspundețiȘtergere
  11. o privire colorata as zice...faina idee ai avut...dar cand nu ai tu idei faine? :)

    RăspundețiȘtergere
  12. I like the combination of eye and lemon, and the iris of the eye reminds me of the design on the base of many pieces of glassware. Lovely drawing.

    RăspundețiȘtergere
  13. Un oeil acide me regarde !!!... Une très jolie oeuvre remplie de fraîcheur.
    Gros bisous à vous

    Merci pour votre gentil commentaire... Google traduction aide bien tout de même!

    RăspundețiȘtergere
  14. numai buna pentru o limonada de soare...:)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare