Cateva ganduri

Cateva ganduri, deocamdata sunt liber sa le exprim.
Doar ma intreb: pe cati patroni, senatori sau presedinti ati vazut vreodata pozati dupa fusta mamei lor, sau cati au fost pictati cu mama lor mai mare decat ei, desi ei erau maturi responsabili?
L-ati vazut vreodata pe Cassius Clay alaturi de mama lui in ring?
Sau tu, ca sef sau angajat de cate ori te-ai dus la munca si ai stat dupa fusta mamei tale si ti-ai facut poze asa? Daca nu, cum iti permiti sa pui pe altcineva in postura asta?! Fa-ti tie mai intai, si apoi altuia. Iisus nu mai e un copilas demult.
Biblia ortodoxa, Marcu capitolul 3:
31  Si au venit mama Lui si fratii Lui si, stând afara, au trimis la El ca sa-L cheme.
32  Iar multimea sedea împrejurul Lui. Si I-au zis unii: Iata mama Ta si fratii Tai si surorile Tale sunt afara. Te cauta.
33  Si, raspunzând lor, le-a zis: Cine este mama Mea si fratii Mei?
34  Si privind pe cei ce sedeau în jurul Lui, a zis: Iata mama Mea si fratii Mei.
35  Ca oricine va face voia lui Dumnezeu, acesta este fratele Meu si sora Mea si mama Mea.

Luca 11:
27  Si când zicea El acestea, o femeie din multime, ridicând glasul, I-a zis: Fericit este pântecele care Te-a purtat si fericiti sunt sânii pe care i-ai supt!
28  Iar El a zis: Asa este, dar fericiti sunt cei ce asculta cuvântul lui Dumnezeu si-l pazesc.

Ioan 19:
25  Si stateau, lânga crucea lui Iisus, mama Lui si sora mamei Lui, Maria lui Cleopa, si Maria Magdalena.
26  Deci Iisus, vazând pe mama Sa si pe ucenicul pe care Îl iubea stând alaturi, a zis mamei Sale: Femeie, iata fiul tau!
27  Apoi a zis ucenicului: Iata mama ta! Si din ceasul acela ucenicul a luat-o la sine.

Un alt lucru care ma nedumireste: am vazut muncitori care atunci cand venea patronul, sareau care incotro ca sa para ca muncesc, dar nu am vazut pe nimeni care atunci cand venea patronul sa stea in jurul pozei lui si sa ceara marire de salariu. Sau cu seful acolo, fiecare sa stea cu spatele spre sef si cu fata spre poza sefului asteptand de acolo comenzi.
Am vazut oameni slabi,  care vroiau sa obtina ceva dar neavand curaj, se foloseau de intermediari, de mita. Asa credeti ca merge si cu Dumnezeu?
1Ioan.2.1  Copiii mei, acestea vi le scriu, ca sa nu pacatuiti, si daca va pacatui cineva, avem mijlocitor catre Tatal, pe Iisus Hristos cel drept.
1 Timotei 2:5-6 - Căci UNUL este Dumnezeu, UNUL ESTE ŞI MIJLOCITORUL între Dumnezeu şi oameni: omul Hristos Iisus, Care S-a dat pe Sine preţ de răscumpărare pentru toţi.”
 ISUS CRISTOS( cea mai utilizata forma in romana-George Pruteanu; litera e a devenit i in alfabetul nou la greci, dar eu nu sunt grec si nu sunt interesat de ce fac ei sau de ce impune altcineva), a fost un adevarat barbat, nu un neputincios care se ascundea dupa fusta mamei; a postit 40 zile si de nopti in pustie(fara mancare adica, nu ca un om ce mananca o galeata de cartofi pe zi si sa se lauda ca “posteste”);a fost ispitit de Diavolul in persoana(unii cand il vad pe sef, tremura si izmenele pe ei); a fost un om muncitor, simplu(nu ca cei impopotanati cu de toate tinichelele si alte pampoane pe ei, ca niste sorcove); desi ii uimea pe toti cu intelepciunea lui, a trait in lipsuri(nu lua nimic de pomana); a suportat batjocuri si lovituri cu biciul(am vazut domni care se vaietau de la o simpla lovitura peste deget); desi era fara pacat, a luat pacatul asupra lui si a invins moartea pentru totdeauna dupa ce a stat trei zile si trei nopti(atentie) in mormant.
Multe lucruri sunt asa de simple ca nu le ia nimeni in seama, numai ce scrie la 1 Timotei 2:5-6 si ar trebui sa ma puna pe ganduri: cati "mijlocitori" avem astazi? Daca nu Dumnezeu i-a pus, atunci cine? Cine e mai presus decat EL?
 Va las cu Dumnezeu si va doresc numai bine! Doamne, ajuta!

P.S.
Indiferent cu ce religie te lauzi, indiferent de cat de multe traditii ai, inaintea lui Dumnezeu nu te vei putea lauda cu ele ci cu:
Matei 25:31-46 

Cand va veni Fiul Omului intru slava Sa, si toti sfintii ingeri cu El, atunci va sedea pe tronul slavei Sale. Si se vor aduna inaintea Lui toate neamurile si-i va desparti pe unii de altii, precum desparte pastorul oile de capre. Si va pune oile de-a dreapta Sa, iar caprele de-a stanga. Atunci va zice imparatul celor de-a dreapta Lui: Veniti, binecuvantatii tatalui Meu, mosteniti imparatia cea pregatita voua de la intemeierea lumii. Caci flamand am fost si Mi-ati dat sa mananc; insetat am fost si Mi-ati dat sa beau; strain am fost si M-ati primit; gol am fost si M-ati imbracat; bolnav am fost si M-ati cercetat; in temnita am fost si ati venit la Mine. Atunci dreptii Ii vor raspunde, zicand: Doamne, cand Te-am vazut flamand si Te-am hranit? Sau insetat si Ti-am dat sa bei? Sau cand Te-am vazut strain si Te-am primit, sau gol si Te-am imbracat? Sau cand Te-am vazut bolnav sau in temnita si am venit la Tine? Iar Imparatul, raspunzand, va zice catre ei: Adevarat zic voua, intrucat ati facut unuia dintre-acesti frati ai Mei, prea mici, Mie Mi-ati facut. Atunci va zice si celor de-a stanga: Duceti-va de la Mine, blestematilor, in focul cel vesnic, care este gatit diavolului si ingerilor lui. Caci flamand am fost si nu Mi-ati dat sa minanc; insetat am fost si nu Mi-ati dat sa beau; strain am fost si nu M-ati primit; gol si nu M-ati imbracat; bolnav si in temnita, si nu M-ati cercetat. Atunci vor raspunde si ei, zicand: Doamne, cand Te-am vazut flamand, sau insetat, sau strain, sau gol, sau bolnav, sau in temnita si nu Ti-am slujit? El insa le va raspunde zicand: Adevarat zic voua: Intrucat nu ati facut unuia dintre acesti prea mici, nici Mie nu Mi-ati facut. Si vor merge acestia la osanda vesnica, iar dreptii la viata vesnica.

Postări populare