Doar o constatare

Acest blog este al unei persoane cu dezabilitati (handicapat).
Sunt platit din banii tarii, de unde  si un ministru este platit.
Diferenta este ca eu imi fac desenele singur si tot singur  imi scriu si textele. Blogul meu, sa zicem ca e mediu, dar se pastreaza asa.
Ministrul are oameni care ii scriu textele si apare televizat numai in cadre regizate. Cand e ales, tara o duce rau, cand e destituit, tara o duce si mai rau.
Pana la urma cine este handicapatul?
De ce este platit cu atat de multi bani, cand mai are pe langa el si o armata de oameni la fel de bine platita care nu face nimic?

Comentarii

  1. Robert,
    Așp vrea să am nu doar răspunsul potrivit- aș vrea să pot avea imediat soluția.
    Am doar o mare rușine.
    Și o și mai mare revoltă.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De cand am facut blogul, ma simt si mai neputincios, am intalnit atatia oameni de valoare si de bun simt aici in blogosfera, dar care nu sunt luati in seama.

      Ștergere
  2. :)
    Man, te salut!
    Postarea ta merita pusa pe frontispiciul fiecarei institutii!
    Pe bune.

    Istoria ne spune cam asa ceva: candva, niste baieti destepti, neavand nicio preocupare, au decis ca trebuie sa inventeze o forma de a lua banii celor multi si de a-i folosi dupa cum vor ei, in detrimentul celor multi, si in beneficiul lor.
    Acestia se numesc politicieni.
    Ei au acest rol pe care noi l-am acceptat volens-nolens.
    Nu as avea nimic impotriva acestui lucru, sa ne paraziteze, insa am ceva impotriva faptului ca pe NOI nimeni nu ne intreaba cum si pe cine vrem sa platim.
    Ei decid in locul nostru.
    Vina este si a noastra.

    Jos palaria pentru postarea ta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce pot spune, si eu sunt un parazit, nu stiu daca as muri mai repede de foame sau de durere daca nu as fi ajutat:). Ideea era ca platesti niste oameni ca sa asigure un echilibru nu sa il distruga. Tu participi cu toate taxele la acest echilibru, ei trebuie sa vegheze sa nu se piarda. Ai grija cu palaria ca esti in Romania:). Mai bine o pastrezi pe cap, asa o sa o mai ai si anul urmator.
      Salutari din Brasov, unde totul se duce pe... partieeeeee!!:)

      Ștergere
    2. :(
      Man, eu nu te consider asa. Nu tu esti parazitul, nu tu parazitezi societatea (sau altii cu deficiente, care nu au nicio vina pentru ca sunt asa), ci cei care se cred "baieti destepti", care nu fac nimic pentru societate, insa aduna banii si-i impart dupa bunul lor plac.

      Pe mine nu ma intreaba nimeni unde sa se duca banii mei.
      Pentru ca banii foarte multi care se aduna se duc pe apa sambetei, nu la persoanele care au nevoie de ei, nu se duc nici in invatamant, nici in sanatate, nici in creare de locuri de munca, nici la persoanele care au probleme fara a fi vina lor etc.
      NU TU ESTI UN PARAZIT, ci aia de mananca banii fara rost, exemplu concludent cel pe care l-ai dat tu!
      Si ca aia de i-ai dat tu exemplu sunt mii.

      :)
      Palaria cand trebuie data jos, nu ma dau in laturi.
      :)
      Te salut si eu cu mult drag.

      Ștergere
    3. Pai nici pret nu se pune pe tine ca om sanatos, ce sa mai zici de... ca mine:)

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. Pai cu oricata intelepciune ai incerca sa-i indupleci sa-si faca datoria, tot nu ai reusi, asa ca mai bine nu spui nimic, de castigat, oricum ei castiga.

      Ștergere
  4. Te salut cu mult respect Robert !

    Ca să îţi răspund aş spune aşa : handicapul este de mai multe feluri (ştiai) şi nu mă refer la fizic .
    Este cel ruşinos , iar cei ce-l dobândesc , vai lor , nici măcar nu ştiu să-i doară . O duc bine şi nu simt nimic , nici măcar responsabilitate . Duc handicapul cu capul sus deşi noi ştim că-l au plecat . În termeni populari aceştia sunt paraziţiii , ştiinţific ei îşi spun altfel , de la şmecheri până la politicieni sau poate chiar mai sus .

    Este cel mândru şi spre deosebire de ceilalţi aceştia de obicei aşa se nasc . Pe aceştia îi doare chiar dacă nu vor şi fac tot ce pot în sensul ăsta . De obicei o duc prost şi se consideră responsabili pentru aproape orice . Duc handicapul cu capul plecat ruşinaţi fiind deşi noi ştim că ar trebui să fie mândri că îi râd vieţii în nas , deşi aceasta îi ia peste picior adesea . Aceştia sunt oameni ce merită admiraţi pentru puterea , voinţa şi stoicismul cu care cară toate greutăţile şi ale lor şi-a ale altora în spate .


    PS Am văzut o fază care m-a marcat şi care m-a făcut să am şi mai multă consideraţie şi respect pentru oamenii sărmani (nu cu sensul săraci , ci cu sensul loviţi de soartă ) .
    În interiorul magazinului am întâlnit la casă un copil sărman care şi-a cumpărat o pâine . Părea un copil deştept dar care avea un handicap ce îl îndepărtase de societate . I-am dat ceva bani pentru că am considerat că aşa îl pot ajuta măcar puţin . Mi-a mulţumit , a ieşit din magazin şi i-a dat banii unui bătrân ce era la uşă într-o cârjă şi aştepta mila trecătorilor . Şi ştii ce ? nu m-a mirat gestul pentru că oamenii care ştiu ce este greutatea sunt mai umani decât ceilalţi .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-ar place sa scriu cum scri tu, poate as fi atins mai multe puncte importante pentru oamenii de rand, dar care nu au uitat sa fie oameni.
      Multumesc mult de participare, asa cum am spus mai sus, imi pare rau ca oamenii care au valoare si iau valoarea in considerare, nu sunt luati in seama de usuraticii si imaturii alesi.
      Cu stima si consideratie,
      Robert

      Ștergere
  5. de ce e platit cu atatia bani? pentru ca el si cei ca el decid cati bani primeste.de ce are o armata pe langa el care nu face nimic? pentru ca a ajuns ministru datorita favorilor altora, favoruri care acum trebuie platite. de ce nu isi fac treaba? pentru ca interesul lor primeaza. interesul lor si al acolitilor lor. sunt prea multe buzunare de umplut ca sa mai ramana timp sau resurse pentru muritorii de rand.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pana la urma, in 89 a fost lovitura de stat, si altii au vrut sa pape mocca.

      Ștergere
  6. Îmi pare rău că lucrurile stau aşa, dar tu eşti bogat spiritual, o avere ce rămâne, pe când banii vin şi trec...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa e, o sa fac un semn de circulatie sa treaca si pe la mine, eventual unul giratoriu:)

      Ștergere
  7. Ma înclin în fata omului Robert Nicolaescu. Îmbratisari blogerului Robert :) numai gânduri bune!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sarutmana cu respect! Dar imi e permisa si o gluma? O glumita macar, ca eu nu pot sta fara?
      De cand andreiraduM a zis jos cu palaria, vad ca toti va plecati in fata mea; vreau doar sa fac o mica remarca: nu accept monezi in palarie, doar bancnote si carti de credit:). Multumesc ca vrand-nevrand m-ati lasat sa-mi dau si-n petic(bazon adica, ca blazon nu am:).

      Ștergere
  8. Din pacate suferinta ta n-o putem alina decat cu vorbe.
    De cate ori iti apare cate un desen ma gandesc la cat talent zace in mana,inima mintea ta.
    Nu pot decat sa te admir.

    RăspundețiȘtergere
  9. Robert tu esti un om talentat si cu suflet mare...ei nu sunt oameni,daca mai intreba pe mine as spune asa ca sa fiu mai draguta si sa nu scriu despre ei pe blogul tau,ei nu sunt pregatiti,pot sa spun ca sunt aerieni...sunt rupti total de lumea noastra...nici macar nu-si merita acei bani.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ei si noi, traim in aceeasi tara, dar ca popoare diferite(cugetarea zilei:))

      Ștergere
  10. Oho, constatarea ta e foarte scurta. Omul acesta e doar unul dintre mai multi care sunt lipsiti de orice sentiment uman, empatie sau macar putina ratiune pentru a intelege viata in amalgamul ei de ramuri. Omul asta e doar o flegma aruncata-ntr-un loc. Nu dau o para chioara pe care-i sunt parerile, ce a facut cu viata lui de nimic si ce va face in continuare.
    Nu e singurul, nu doar el a contribuit.
    Nu pot sa spun ca stiu prin ce treci, departe de mine. Dar s-ar putea sa stiu toate astea intr-o zi. Bunica mea are aproape 6 ani de cand este intr-un scaun cu rotile, si foarte rar putem iesi la o plimbare. Nu ai unde! Pe trotuar sunt parcate masini, in magazine nu ai rampa...
    Asistentul social si-a dat semnatura ca este handicap in grad avansat, si atat. Nimeni nu face vizite lunare, pt a vedea in ce stadiul este acel om. E normal sa te simti dezolat, cand nu mai esti tu, cel dinainte, cand corpul tau nu iti mai raspunde, si te uiti la tine si vezi parca altceva decat ai fi vrut. E normal sa ai depresii. Anormal este ca cei care sunt platiti din banii vostri si ai nostri sa stea pe cur, intr-un scaun.
    Trece viata pe langa ei ca pe langa niste ratati! Pentru ca au ocazia sa intalneasca oameni ca voi, buni, care lasa ceva in urma. Oameni cu suflet bogat, nu vestejit de lacomie,impotenta de a vedea altceva decat curtea proprie.
    Sunt atat de multe de spus... atat de multe incat m-am saturat, pt ca uneori nu am rabdare sa le mai retin, de scarba. Am o scarba de tot ce misuna in politica,institutii si oameni care netezesc acelasi fund, ca de draci.
    Sper sa fii la fel de puternic cum ai fost si pana acum.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu degeaba multi pleaca din tara si cu nici un chip nu vor sa se mai intoarca, desi nici acolo nu merg cainii cu covrigii in coada...

      Ștergere
  11. Robert...
    cuvintele sunt tot asa de bine plasate... ca si creionul, in desenele tale...
    felicitari...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc multde vizita. Eu as dori sa vad lista lunara cu cheltuielile alesilor. Cati sunt ei si cat cheltuiesc.

      Ștergere
  12. Iti scria Patratel, acolo mai sus, ca tu esti bogat sufleteste. Are mare dreptate. Averea asta nu poate nimeni sa o conteste sau sa o impoziteze. Lasa-i pe altii cu ale lor. E o vorba: "ce nu tine de noi nu ne face rau".
    De ce sa iti faci griji pentur ceva care (momentan) nu poate fi schimbat?

    Sa ai o zi senina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi fac griji ca nu o sa se mai schimbe niciodata!

      Ștergere
  13. Ma tot uit la femeia asta care este Romania si n-o inteleg: femeie batrina si fara minte! Nu-mi place cum se imbraca, nici cum se fardeaza, imi repugna lipsa educatiei si a valorilor, ma enerveaza cum croieste tipare de justitie pe nevoi si buzunar, cum isi protejeaza anumiti copii natingi bolnavi de superficialitate, cum promoveaza scarpinatul intre picioare si bilutele facute in nas cu unghia de la degetul cu ghiul, si nu pot sa nu ma intreb ce spermatozoizi apocaliptici o fecundeaza ciclic de apare in urma fiecare gestatii numai Nefiresc...
    Cu cine dracu'te tot culci, Romanie????

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ne gandim la viitorul Romaniei, dar noi nu suntem decat sclavii Romanilor... Vorbim aceeasi limba dar nu traim aceeasi viata(cugetarea zilei:))

      Ștergere
  14. Impresia mea este ca batalia impotriva politicienilor de doi bani de la noi este una pierduta, iar strigatul tau si al multora (al celor mai multi) este unul in pustie! Nu sunt pesimist din fire, dar nu prea vad ce s-ar putea face. Pe oricine am alege, tot asa s-ar comporta... Sper din suflet sa gresesc...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Macar li se poate pune un salariu, asa cum si ei fac altora, noi i-am ales, noi decidem pentru ei, daca nu chemam pe altii din strainatate, profesionesti care-si merita banii!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare