Cine suntem?

Am incercat si cateva versuri:

Am rasfoit ale vietii mele pagini,
Si-am vrut sa rup ce m-a durut,
Sau ce pe altii am facut sa doara,
Dar n-am putut: cartea ar fi ramas goala.

O s-o expun acum, cititi si nu uitati,
Sa nu loviti si nici sa daramati,
Ci mai degraba lucruri bune invatati,
De vreti sa nu fiti singuri si uitati.
(Incercarea mea)
-----------------------------------------------------
 Din cartea vieţii mele, abătut,
    Am vrut să rup ce m-a durut,
    Sau ce pe alţii am făcut să doară,
    Dar cartea ar fi rămas prea goală.

  O s-o expun acum: citiţi şi învăţaţi!
  Să nu loviţi şi nici să mă blamaţi,
  Ci lucrurile bune să mi le preluaţi
  De vreţi ,să nu fiţi singuri şi de toţi uitaţi!
Va salut!
Si pe toti cei ce treceti pe aici!

Comentarii

  1. Un pumn de țărână pentru care a murit fiul lui Dumnezeu .............
    Te salut Robert!

    RăspundețiȘtergere
  2. Bună Robert!
    Superbă lucrare!
    Îți doresc un weekend liniștit
    și sănătate multă!

    RăspundețiȘtergere
  3. Cred că astăzi suntem meditativi!
    O zi frumoasă îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  4. foarte frumos acest desen. Cine suntem? Calatori in timp...

    RăspundețiȘtergere
  5. Suntem poate numai grăunţe de nisip în universul acesta...

    RăspundețiȘtergere
  6. Când am intrat azi în Braşov m-am gândit la tine ca la un vecin drag. :)
    Un we fain să ai! Musai! :D

    RăspundețiȘtergere
  7. ganditori...asta suntem...
    reusit desen...dar atat de apasator...

    RăspundețiȘtergere
  8. calatori si oaspeti, mereu nedumeriti in fata misterului vietii si-al mortii...
    felicitari pentru tot ceea ce faci!

    RăspundețiȘtergere
  9. Desenul tau sugereaza doua persoane, una mai putin vizibila, cat adevar! Mare parte din timpul nostru il petrecem avand grija fiintei mai mult vizibila, neglijand ceea ce e cu adevarat important. O daca am realiza si ne-am schimba prioritatile !
    I-mi plac desenele tale Robert!

    RăspundețiȘtergere
  10. Obrigada por ser meu seguidor, eu também estou te seguindo...Gostei muito do teu blog ! Abraços Jane

    RăspundețiȘtergere
  11. Te salut Daniel! Numai El a putut face ceva pentru noi.
    ELENA, ma bucur ca ti-a placut. Weekend placut!
    INCERTITUDINI, se pare ca ne place sa gandim:). multumesc mult de vizita!
    Lavi H., daca mai avem timp:). multumesc mult de vizita!
    Max Peter, dar ne place sa fim fericiti:).
    arcadia, ma simt onorat:). un we minunat si tie!
    pandhora, asta cam am vrut, simplu ca aspirina:).
    Erys, esti foarte draguta! multumesc foarte mult!
    Daniel, oamenii au tot mai multe lucruri materiale, uitam ca frumusetea vine din interior, daca o avem.
    Jane Sorgetz, você é muito gentil! muito obrigado!

    RăspundețiȘtergere
  12. mai mult decat tot... se pare ca suntem inimi... inimi deschise ori inchise... spre comunicare... spre viata... spre eternitate... catre divin...

    RăspundețiȘtergere
  13. Myślę, że jesteśmy ludźmi czekającymi na miłość i dobroć. Pozdrawiam

    RăspundețiȘtergere
  14. oovi, ma bucur de vizita! asa este.
    Giga, jest! Pozdrawiam

    RăspundețiȘtergere
  15. Hola, Robert!!!...muchas gracias por visitar mi blog, es un gran honor para mi, y por darme la oportunidad de conocer tu trabajo...lleno de originalidad, arte y cratividad!!!

    Un abrazo!!! ;)

    RăspundețiȘtergere
  16. Frumos desen si chiar expresiv.Cine suntem...niste trecatori prin viata.

    RăspundețiȘtergere
  17. Romania doesn't translate to English very well, but I do like the simplicity of your drawing(s) Robert. In this one, the bird, so faintly visible along with the heart symbol (behind bars) is very intriguing--poetic--something to be contemplated.

    RăspundețiȘtergere
  18. Ignacio Santana, me alegro mucho que te gusta , es un honor para mi. Te agradezco mucho por tu visita y tu noble opinión!
    gabriella, multumesc mult, cand trecem prin viata e bine sa nu trecem singuri:).
    L.W.Roth, you are very kind, you see things that others can't see, because you are an artist:).

    RăspundețiȘtergere
  19. RobertN...ti-am publicat mesajul pentru ca asa este corect...nici nu m-am gandit ca o sa musti...sigur tu ai facut o gluma. Din pacate eu ma pricep foarte bine la oameni,chiar ii cunosc privindu-i fata in fata dar chiar si virtual...imi dau seama dupa modul cum scrie sau deseneaza un om. Tu esti un om minunat care face niste lucruri minunate.Uite in ultima ta postare mi-a placut enorm poza cu acea umbra.In ceea ce priveste postare cu Cine suntem...crede-ma ca poza spune multe iar versurile sunt minunate scrise din suflet Vreau sa citez din tine cateva versuri
    "O s-o expun acum, cititi si invatati,
    Sa nu loviti si nici sa daramati,
    Ci mai degraba lucruri bune invatati,
    De vreti sa nu fiti singuri si uitati." Excelent...nu cred ca dupa astfel de versuri se mai poate spune ceva,pentru ca tu ai spus totul.Multa sanatate si sa te bucuri alaturi de cei dragi.

    RăspundețiȘtergere
  20. gabriella, am nevoie de ajutor, cuvantul ''invatati'' se repeta,''uitati'' la fel. Repetitia e de folos in context, dar poate ai si alta idee.
    Iti multumesc pentru increderea pe care mi-o acorzi, chiar daca sti ca am multe probleme. Numai bine!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare