Schita unei saptamani


Nu sti peste ce vei da in saptamana urmatoare, dar ai planuri, planuri ce speri ca tie sa ti se implineasca. Poti spune ca la inceput, totul arata ca o schita, niste linii negre pe o coala alba. La sfarsit de saptamana cum va arata schita? Ca un desen colorat, bogat in detalii, muzica odihnitoare, priveliste frumoasa pe fereastra? Sau... ca o mazgaleala?
Cum arata saptamana ce le-o pregatesti sefilor tai, subalternilor tai, sau familiei tale? Pentru tine doresti ca sa fie totul frumos, dar lor, lor ce le vei pregati? Cum vor fi culorile pentru ei, muzica? Le doresti si lor aceleasi lucruri pe care ti le doresti si tie?

Vă salut !
SoriN . arcadia . Alm , se-cret , Carmen , Solidaster , roksana , andreiraduM , Iulisa , oovi , Artistic Comunism , indiscreta , lunapatrata , abbibal , nima , Lavinia , Costin Comba tu26dor, Rappa_ru' , eddy, Zodrac, pandhora,  Zina Max Peteralicee, scorpio72
Dar şi pe toti cei ce treceţi pe aici !

Comentarii

  1. saptamana trecuta nu a fost sub nicio forma plina de culoare la serviciu si mai mult ca sigur nici cea care urmeaza...
    mi-ar placea sa pot colora florile tale cum faceam cand eram copil si aveam carti de colorat :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu nu imi fac planuri si nici vise pentru zilele ce vin! Imi place sa traiesc spontan! doar cand vine vb de calatorii visez si sper sa vad anumite locuri si nu numai :)
    ps: literele mari sunt obositoare la citit! gri pe negru din nou!Link-urile sunt ok mici dar restul lasa-l la dismensiuni normale. e doar un sfat sper sa nu te supere

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi pare rau sa aud, pandhora, pentru multi situatia este asa si asta e foarte trist. daca iei schita si incerci sa o colorezi cu atentie la toate detaliile, vei observa ca ai putere de a transforma lucrurile, la fel cum curcubeul strabate cerul innorat si capteaza atentia oamenilor.
    alicee, erau doar niste ganduri ale unui om care zi de zi are de infruntat ceva. nu ma supar, am si schimbat si am pus si alta culoare, numai ca eu nu mai vad nimic :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Robert, mi-ai dat o idee foarte bună, cred eu. Pe 1 iunie am participat la o acţiuni dedicată copiilor şi am pregătit pentru ei două cărticele, care au avut un succes nesperat iniţial. Cred că o să fac încă o cărticică, de data aceasta pentru preşcolari şi pentru cei din clasele mici, o carte de colorat (şi pandhora m-a făcut să mă gândesc la asta, citindu-i comentariul). Am dat o tură prin librării şi... parcă nu-mi prea place ce-am văzut.

    RăspundețiȘtergere
  5. Max, o carte care mi-a placut nespus de mult cand eram copil, a fost ''Betisorul nazdravan'' de un scriitor rus.

    RăspundețiȘtergere
  6. Ar fi frumos ca saptamana mea sa arate ca un curcubeu! Sa ai o saptmana frumoasa!
    http://flaviusobeada.wordpress.com/

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare