My bucket list

            Cred ca multi au auzit de ,, My bucket list,,
O lista a dorintelor, a lucrurilor pe care vrei sa le faci pana sa dai coltul.
I-am spus sotiei ca eu nu am nici una, asa ca s-a gandit ea sa-mi faca.
Urmarea:

Vă salut !
SoriN . arcadia . Alm , se-cret , Carmen , Solidaster , roksana , andreiraduM , Iulisa , oovi , Artistic Comunism , indiscreta , lunapatrata , abbibal , nima , Lavinia , Costin Comba tu26dor, Rappa_ru' , eddy, Zodrac, pandhora,  Zina Max Peteralicee, scorpio72
Dar şi pe toti cei ce treceţi pe aici !

Comentarii

  1. Păi, asta-i!... Vrem - nu vrem, indiferent de pasiunile care ne "mănâncă" zilele şi nopţile, tot pentru "aventurile casnice" suntem certaţi de doamnele noastre... :))
    Dar ideea este taaare drăguţă. De obicei, împărtăşesc lucrurile frumoase cu a mea doamnă, dar pe-aceasta nu cred că i-o voi arăta...

    RăspundețiȘtergere
  2. Max, de ce ti-e frica... :))
    Bine ai revenit, Alm! si de ce e super? cred ca am dat o idee sotiilor... :)

    RăspundețiȘtergere
  3. :)) la alea la care le-ar merge . La mine nu se potriveste in decor ;) are si asa o gramada pe capul lui , numai mopul cu galeata ar mai lipsi .

    e super ptr ca imi place ca ai accentuat bine firele de ata de la mop . :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce bine ca ai sotie! S-o tie, Dumnezeu!

    RăspundețiȘtergere
  5. Cica, ai grija ce ceri, ca s-ar putea sa ti se dea! :DD
    Cred ca sotioara ta a fost blanda totusi...se putea si mai...mult! :))

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare