Cascada

Aşa vreau şi eu, nemuritoarea-ţi iubire,
să curg în şiroaie şi să mă revărs peste omenire:
de jos, din singurătate, de jos
înspumat, să mă retopesc în iubire
(de pe înălţimea piscului măsor adâncimile văii),
spre oameni din nou să mă vărs îndărăt,
spre întunecatele văgăuni ale învinşilor şi înrobiţilor,
spre mohorâtele pustiuri ale strădaniei şi lipsei de rod,
spre nesfârşita câmpie a săracilor şi a nătângilor,
spre porturile afumate ale celor goniţi şi constrânşi -
în jos, în jos trebuie să mă supun goanei eterne,
cine se dăruieşte devine mai totdeauna bogat.
Cu gură clocotindă şi cu ochi care râd
vreau să risipesc iubirea mare a nopţii acesteia,
să mă dăruiesc, dăruiesc, pentru că ştiu:
nesecaţi sunt gheţarii pământului,
nesecate-s izvoarele inimii!
Vă salut !
SoriN . arcadia . Alm , se-cret , Carmen , Solidaster , roksana , andreiraduM , Iulisa , oovi , Artistic Comunism , indiscreta , lunapatrata , abbibal , nima , Lavinia , Costin Comba tu26dor, Rappa_ru' , eddy, Zodrac, pandhora,  Zina Max Peteralicee, scorpio72
Dar şi pe toti cei ce treceţi pe aici !

Comentarii

  1. Să ştii că îmi place, chiar foarte mult. Efectiv, tehnica folosită mă încântă, deşi cunoştinţele mele în domeniu pot să spun că sunt limitate.
    Trecerea de la umbre la zona luminoasă crează un efect fantastic, după părerea mea.

    RăspundețiȘtergere
  2. astazi mi-a fost foarte rau, am facut desenul asta, amestec carbune-acrilice, si sincer nu am fost incantat de el, a venit sotia acasa si mi-a zis sa-l pun. l-am pus ca amintire, a fost o zi oribila pentru mine, nu stiu de ce m-am ambitionat sa-l termin.
    ma bucur ca-ti place, Max, e o lupta care apare in unele desene ale mele, trecerea de la umbra la lumina.

    RăspundețiȘtergere
  3. ca sa fiu in ton cu Max,cunostintele mele in domeniu nu exista...dar desenul tau este minunat...ramane doar sa ascult curgerea apei...

    RăspundețiȘtergere
  4. pandhora, ca sa fiu si eu in ton cu Max :), cunostintele mele nu prea mai exista. adica stiu sa potrivesc lucruri, inainte stiam si de ce, acum le fac pesemne din instinct. nu mai stiu ce am facut ieri, dar daca ma apuc de un desen, multe variante in vin in minte, chiar zeci pentru acelas desen. multumesc de aprecieri, sunt convins ca erai sigura ca o sa zic ca nu le merit...

    RăspundețiȘtergere
  5. nu...chiar nu m-am gandit la ce vei spune...
    mi se pare firesc ca o persoana indiferent daca este artist sau nu sa stie sa primeasca aprecierile :)

    o sa revin la tine :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Doar ma glumeam. multumesc de intelegere:)
    O noapte buna sa aveti!

    RăspundețiȘtergere
  7. esti rau esti rau :)...acum stau si ma gandesc...sa fug...sa mai stau? :P

    stii...am doua slabiciuni...pe care le recunosc desigur :D
    una este cascada Niagara pe care am vazut-o...pot spune ca am simtit-o...a fost o senzatie fantastica pentru ca aerul vibreaza pe masura ce te apropii de ea...
    iti dai seama ca desenul tau m-a tulburat...
    cea de a doua slabiciune....este desertul...dar pe el nu l-am vazut...
    ma atrage desertul chiar si fara sa-l cunosc...sau tocmai pentru ca nu-l cunosc...
    nu ma refer la desertul ala plin de turisti...ala pare a fi un desert pentru platourile de filmare...
    imi place desertul ala crud...
    si uite ca acum stii totul despre mine admiratoarea cascadei tale :)

    RăspundețiȘtergere
  8. :))exact asa una am pregatit eu pentru Miercurea fara cuvinte :))
    Noapte buna Robert!

    RăspundețiȘtergere
  9. Wow ce frumusete! cata rabdare trebuie sa ai sa realizezi asa ceva!

    RăspundețiȘtergere
  10. CARMEN, natura ne mangaie privirea si ne imbogateste imaginatia!
    alicee, uneori timpul se opreste in loc, nimic nu mai conteaza pana nu-ti termini ideea.
    multumesc de vizite! o zi fericita va doresc!

    RăspundețiȘtergere
  11. o revarsare de vise. te felicit pentru munca depusa.

    RăspundețiȘtergere
  12. Costin, iti multumesc, sotia m-a fortat sa-l postez, eu parca asteptam sa iasa altcumva. oricum, am fotografii facute la toate etapele, poate urmatorul va fi altfel.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare